Torsdag 29/10

Hejhej
Ohm sov hos mig inatt, vi hade sjukt roligt igår kväll! Haha
Vi skulle köra en tävling om den som skulle vara uppe längst,
om man sov innan klockan 02.30 fick man göra 5 armhävningar
direkt när man vaknar;)
Men som tur va så klarade båda det:)! Men vi var ju såklart trötta
ändån.. :P Vi vaknade vid 11, eller jag väckte Ohm:)
Vi fixade oss, åt frukost och så vidare..
Sen så var vi med Julia<3
vi var hos ohm och lekte :)
Vi gjorde nå juice eller vad man nu ska kalla det?
Iallafall vi skulle prässa 1 citron var, och sen dricka upp det snabbast,
Julia vann, Jag kom tvåa och ohm sist;) <3
Sen så gjorde vi en annan men apelsin, citron, vaniljsocker, socker,
oboy, kanel tror jag det var! Det var ju typ gått ändån;) haha
sen så skulle jag hem för jag skulle på B-lopp.
Jag träffade Jennie som jag inte träffat på 1000 år känns det som<3
så jag var med henne, men vi typ frös ihjäl!
Mina fötter var ju typ is när jag kom hem''/ skönt?
Tog in hästarna sen oxå.
Nu ska jag ta och läsa lite;)

puss/josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖTISSSAAAAAAAAAR (L)

2009-10-30 @ 00:48:46
Postat av: MIRNA

oj glömmde skicka att det var jag (L)

2009-10-30 @ 00:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0