första skoldagen..

Hejhej
Var första skoldagen idag, jag mådde ju
inte direkt bra. Men jag tänkte att jag var
tvungen att gå eftersom det var första skol-
dagen. Men jag tror jag inte går imorrn..
På slutet av skoldagen, så fick jag ont i magen.
Och mådde bara sämre och sämre, tänkte ett
tag att jag skulle gå hem. Men då hade jag bara
en lektion kvar så det var ingen mening.
Men när jag kom så kollade jag på tv, och sov i
ungefär 1 timme. Efter det så orkade jag inget,
jag låg och drog mig. somna om hela tiden!
Sen for jag mamma och bror på bonus och kolla,
nu sitter jag och lyssnar på musik.
Väntar på att Ohm ska ringa;)<3

Jag säger bara en sak, HOPPAS JAG INTE HAR

SVININFLUENSA! !

puss/josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0