Dagen.

Hejhej
Började med att kliva upp 07.00, ingen sovmorgon för mig nej! ''/
Duschade, gjorde mig iordning och åt frukost. Sen vid 8 kom Ohm
så gick vi till skolan. Vi hade först EA men jag och Ohm vi har sån
tur så vi fick göra en uppgift på datan:) haha:D
Efter EA:n så var det matte, jag gjorde matteprov för jag missade
det förra gången, efter matten var det engelska, så jävla tråkigt!
Men jag och Ohm jobbade typ inget:P hahahah
sen efter engelskan fick vi sluta vid 12:)) gött!
Vi hade halvklass på NO:n så den andra fick jobba medans den andra
fick sluta:) Efter skolan var jag med Ohm, hon var snäll och hjälpte
mig med jultidningarna:) pusspåreohm<3
Sen så for jag, pappa o bror iväg en sväng för jag kunde inte vara med
Ohm för hon skulle vara barnvakt.
Och nu är jag hemma, väntar på att Ohm ska komma:)<3 vi ska kolla
på film!:D eller ska vi gå ut och leka;) hahah, kanske blir mer folk.
Skriver mer senare om jag orkar;P

puss/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0