är det söndag?

Hejsan.
som ni kanske ser så bloggar jag inte så ofta längre. det beror på att ni inte kollar/kommenterar på min blogg. därför tycker jag det inte är lika roligt att blogga.. om ni kan läsa mer så kan jag fortsätta och lägga ner tid på bloggen, men jag tycker att i det här läget det är totalt medvetslöst. det är erat val om ni vill jag ska ha kvar bloggen. . .
Iallafall, nu ska jag berätta om min dag.
Jag har varit hemma sen i tisdags från skolan, pågrund av det har hänt en sak .. (ni som vet behöver inte kommentera vad som hänt, tack!)
jag har inte kunnat varit på skolan. så idag trodde jag det var söndag eftersom jag varit ''ledig'' sen i tisdags.
idag vaknade jag vid 9. gjorde mig iordning, sen for jag till stalle. körde athena som inte rört sig på ganska länge!
Hon var pigg, upp med svansen och öronen framåt:D
sen efter jag kört henne for jag och pappa hem, sen for vi till sjukhuset.
och nu är jag hemma, vet inte vad som händer ikväll?
Ohm och Julia ska på pyjamasparty hos cornelia, så jag vet inte vad som händer. . .
blir väl och vara hemma.

puss/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0